SZKOLENIA wynikające z kierunków realizacji polityki oświatowej w roku szkolnym 2019/2020

W bieżącym roku szkolnym uruchomiliśmy kolejny cykl szkoleń odpowiadających aktualnym kierunkom realizacji polityki oświatowej określonym przez Państwo. Ich szczegółowa treść, struktura, formy realizacji, czas trwania oraz koszty są ustalane indywidualnie, w związku z tym prosimy kierować do nas wszelkie zapytania drogą mailową lub telefonicznie:

e-mail: kontakt@AkademiaKreatywnejEdukacji.pl

tel.: +48 535 633 636

Poniższe szkolenia prowadzimy na terenie całego kraju (m.in. Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław).

TEMATY SZKOLEŃ

PRZEDSZKOLA

  1. Kształcenie kompetencji kluczowych w przedszkolu
  2. Metody i formy wspomagania rozwoju i edukacji przedszkolnej sprzyjające uczeniu się
  3. Rozwijanie kompetencji matematycznych przedszkolaków z wykorzystaniem innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania
  4. Przedszkolny system wspomagania rozwoju dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnego potencjału oraz sytuacji
  5. Rodzice jako partnerzy przedszkola

SZKOŁY

  1. Kształcenie kompetencji kluczowych uczniów
  2. Metody i formy wspomagania rozwoju i edukacji szkolnej sprzyjające uczeniu się uczniów
  3. Profilaktyka uzależnień w szkole – system wewnętrzny oraz współpraca z rodzicami i instytucjami
  4. Wychowanie do wartości poprzez kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych w szkole
  5. Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów z wykorzystaniem innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania
  6. Kreatywna szkoła – prowadzenie działalności innowacyjnej nauczycieli i uczniów w szkole i poza nią
  7. Metody i formy rozwijania kreatywności, przedsiębiorczości i inicjatywności uczniów w szkole
  8. Rozwijanie kompetencji cyfrowych i medialnych uczniów – innowacyjna, bezpieczna i etyczna obecność oraz aktywność w sieci
  9. Kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych w szkole
  10. Szkolny system wspomagania rozwoju uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnego potencjału oraz sytuacji
  11. Rodzice jako partnerzy szkoły

BIBLIOTEKI PEDAGOGICZNE

  1. Zaspokajanie potrzeb osób, instytucji i organizacji korzystających z oferty biblioteki pedagogicznej
  2. Efektywna współpraca biblioteki pedagogicznej ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju

Zapraszamy do twórczej i owocnej współpracy!

Reklama

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s